23 Nisan 2015 Perşembe

Tayland Gezisi, Yeme-İçme, Tuk Tuk...


Tayland'da bir hafta boyunca, sanırım en çok meyve yedim. Mango, ananas, muz, çombu, rambutan, liçi, mangosten, hepsi çok lezzetliydi. Muzun bile ayrı bir kokusu ve lezzeti vardı.


Roti dedikleri muzlu kreplerini beğendim, serinlemek için bol bol meyve mix içtim, biraları Chang'ın tadına baktım.


Tayland tam bir deniz ürünleri cenneti, lezzetli ve ucuz. Deniz ürünlerini çok sevdiğimden bu benim için harika haberdi.


Tayland'lılar Hindistan Cevizi sütünü yemeklere de koyuyorlar, tadına baktığımız hindistan cevizinden yapılmış helva, biraz fazla tatlıydı ama lezzetliydi. Mercan Adası'nda içtiğim hindistan cevizi suyunu da çok beğendim.





Gitmeden önce Tuk tuk'larla ilgili olumsuz cümleler okumuştum, çok fazla para istemeleri yüzünden sadece fotoğraflarını çekme kararı almıştım. Ama Bangkok'ta gece pazarından dönerken, arkadaşımla birlikte pazarlık etmeyi denedik ve anlaşarak, otele onunla döndük. Sıcak havada, hız yapan tuk tukun oluşturduğu rüzgarla otele dönmek çok keyifliydi. :)



Hiç yorum yok: