3 Temmuz 2015 Cuma

Van Gezisi, Edremit ve Gevaş (dördüncü bölüm)



Van'daki dördüncü günümde otelden çıkışı yaptım ama uçağımın kalkmasına zaman olduğundan, otelin giriş holünde dinleniyor, arada resepsiyonda görevli genç arkadaşlarla sohbet ediyordum. Söz Edremit'i görmediğime gelince, resepsiyonda yapılan bir organizasyonla araba bulundu. Saat 15:00 sıralarında Edremit'e doğru yola çıkmıştık.




Edremit sahili sakin, huzurlu, sahilde biraz baharatlı ama lezzetli köfte yapan iki yer var. Yemeğin arkasına çay içmeyi unutmamak gerek :)



Edremit'ten sonra daha ileriye Gevaş'a doğru yol almaya başladık. Feribot seferi olmadığından gidemediğim Akdamar Adası'nı, uzaktan bile olsa fotoğraflamak istiyordum.




Yol boyunca gördüğüm manzaralardan büyülendim desem yalan olmaz. Bu satırları yazarken bile o anları yaşıyor ve gülümsüyorum.


                                              Akdamar Adası'nın yoldan görünüşü...




Üstteki fotoğrafta görülen kıyıdan Van Gölü'ne biraz da olsa girdim. Su çok ilginç, derinizin üzerinden kayarken yumuşak bir etki bırakıyor, krem sürmüş gibi bir his...




Biraz fotoğraf sevdanız varsa ya da doğanın içinde olmayı seviyorsanız, bu karelere aşık olmamak mümkün değil...



           Her yere sessizlik hakimdi, duyulan sadece suyun kayalara yavaşça çarpma sesiydi...


                 Ve Gevaş sahilinde gün batımından sonra, Van merkeze doğru yola çıktık...







devam edecek...


Hiç yorum yok: