15 Kasım 2015 Pazar

Tüyap Kitap Fuarı (2015) 1. bölüm




Tüyap Kitap Fuarı'na, bu yıl işlerimden dolayı gidemeyecektim, bitmesine iki gün kala boş zaman bulduğumda ani bir kararla gitmeye karar verdim. Evime arabayla on beş dakika uzaklıkta olduğu için, fuara kısa zamanda ulaştım. Kitap bölümünü gezmeden önce Sanat Fuarı'nı gezmeye, yola çıkmadan önce karar vermiştim.


Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz, Fikret Otyam'ın mükemmel eseri de orada sergileniyordu.


                          Bu fotoğraf ta, ünlü sanatçı Nuri İyem'in eserlerinden biri...



Fuarda çok farklı tarzda, farklı malzemelerle çalışılmış eserler sergilenmekteydi...




          Sanat bölümünü gezmeye doyamadım, iki saat nasıl geçti anlayamadım...



Artık kitap bölümüne geçmeliydim. Salonları gezmeye başladım, kalabalıktan yürümek zaman zaman çok zorlaşıyordu. 

(ikinci bölüm bundan sonraki yazımda)


Hiç yorum yok: